Jorden runt på 80 dagar

Backpackar genom Australien, Nya zeeland, Hong kong och Bali

Emelie 20!

Publicerad 2016-02-02 09:02:00 i Allmänt,

Idag fyller min bästavän och även min reskompis 20 år!!! Födelsedagen har vi firat med sovmorgon och sedan åkte vi en runda till stranden. 37 grader och molningt idag, så de va skönt att va vid havet där de blåste. Vi bor just nu hos en släkting till Emelie. Leif bor 20 min utanför Rainbow beach i en by som heter Cooloola cave tror jag. Skönt att äntligen få äta riktig hemlagad mat och slippa dela rum med 6-8 andra backpackers haha. 
Två bilder på hur vi bor, supermysigt ställe :)
 
Idag fyller även min älskade pappa år! Grattis pappa, saknar dig ♡
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-03 04:31:41

Grattis älskade tös . Och va mysigt ni har det . En bild på mysiga uncle Leif borde ju få vara med i er resa ❤️ Kram på er

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-03 04:31:43

Grattis älskade tös . Och va mysigt ni har det . En bild på mysiga uncle Leif borde ju få vara med i er resa ❤️ Kram på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela